1. DC
  2. PC Gaming - největší rozměr zábavy

ZOMBI

Značně omezené prostředí

Je to podobné jak v Battlefield Hardline. Většinou se pohybujete uvnitř budov nebo po ulicích, ale máte pouze úzký prostor přístupný a rozhodně se nevyplazíte a nevyskákáte všude. I trvalá minimapa vám ve hře označuje stěny prostoru, kde je možno se pohybovat. Rozhodně nejde o divočinu otevřeného prostoru s hordou zombií v lese a na polích. Většinu času prohrabáváte popelnice a všude poházený nepořádek.

Loot

Scanner vám pomáhá nacházet loot, bez kterého se nedostanete dál - keycards, ammo, kladivo. Žádný loot v podobě peněz a nakupování lepších zbraní ani kutilství improvizovaných zbraní nečekejte.

Zbraň

K vašim zbraním patří prkna a drobné pistolky, zbraní je poskrovnu, nábojů ještě méně. Zbraně jsou vcelku silné, ale boje se zombiemi jsou toporné, prkenné. Hra rozhodně není bojovým simulátorem, spíše překonáváním překážek, z nichž zombie jsou pouze pohyblivými překážkami. Slabota.

Keycard

Základna je v podobě místnosti s nemocničním lůžkem. Kdykoli tam ulehnete ke spánku, savujete tím postup ve hře. Váš přechodný domov s lůžkem je takový bezpečný prostor, kam se zombie nedostanou, s dílenským stolem na modifikaci improvizovaných zbraní a s truhlou, abyste ulevili svému backpacku.

Nelze měnit kontrolky. Bohužel. Naštěstí jejich systém není nijak sofistikovaný, takže si na WSAD a pár dalších brzy zvyknete.

Způsob hry

Víc než o přežití a řezání zombií jde o nalézání klíčů, abyste se dostali dál. Když už máte keycard, naopak zase hledáte kladivo, abyste mohli vypáčit prkny a hřebíky přibité dveře. Se zombiemi jako takovými si naopak poradíte hravě.

Zombií není nijak mnoho, což je dobře. Souboje s nimi ale nejsou nikterak zábavné, spíše vám jen prodlužují hledání klíčů. Celá hra je jenom o hledáním klíčů k otevření další cesty a nalezení možnosti kudy dál. Žádné sandboxové budování základy a armády z přeživších. Děkuji, sbohem, to mi stačilo. Nemá smysl se o ZOMBI rozepisovat dále.

Do žánru survival hororu to sice spadá, ale jenom tak, aby se nedalo říci, že nikoli.

Zdroj

ZOMBI. Ubisoft Montpellier. Ubisoft. Survival horror. Windows. PC game. 2015.

  1. DC
  2. PC Gaming - největší rozměr zábavy

Portál vojenských technologií,
nejnovější přírůstky:

ART, SPGH
Samohybné dělostřelectvo

T5 Denel

VLAP

SR5

AR3

T-300 Kasirga

IFV, APC
Bojová vozidla a transportéry pěchoty

Adaptiv

Borsuk

Stryker DVH (Double V-Hull)

Stryker Dragoon

Rosomak KTO

MBT, LT
Hlavní bitevní tanky

Griffin III

Ejektor zplodin výstřelu

Thermal sleeve

EMBT

Kaplan MT / Harimau

Ozbrojené vrtulníky

Z-10 / CAIC WZ-10

T129 ATAK

H225M Caracal (EC725)

Rotor a počet listů rotoru

Wire strike protection system (WSPS)

Recon, IMV - Lehká vozidla
a transportéry personálu

Caiman MRAP

RG35 6x6

Mosquito HMV AFV-420P

RG33

AJBAN LRSOV

AA, SAM, SPAAG
Prostředky protivzdušné obrany

dolet, dostřel, dosah

Střely s plochou dráhou letu

Goalkeeper

Skyshield

Type 09 SPAAA

Technologie a pojmy
vojenských prostředků obecně

výbušina vs. výbušnina

Optical camouflage

Counter-insurgency (COIN)

Muzzle brake - úsťová brzda

Digitální mapy

▾ Portál vojenských technologií |
▾ Home |
▾ Divácký výzkum |
▾ Organizační |

"Tak kápnete božskou nebo Vás mám vzít k nám?"
- Columbo