1. DC
  2. PC Gaming - největší rozměr zábavy

ZOMBI

Značně omezené prostředí

Je to podobné jak v Battlefield Hardline. Většinou se pohybujete uvnitř budov nebo po ulicích, ale máte pouze úzký prostor přístupný a rozhodně se nevyplazíte a nevyskákáte všude. I trvalá minimapa vám ve hře označuje stěny prostoru, kde je možno se pohybovat. Rozhodně nejde o divočinu otevřeného prostoru s hordou zombií v lese a na polích. Většinu času prohrabáváte popelnice a všude poházený nepořádek.

Loot

Scanner vám pomáhá nacházet loot, bez kterého se nedostanete dál - keycards, ammo, kladivo. Žádný loot v podobě peněz a nakupování lepších zbraní ani kutilství improvizovaných zbraní nečekejte.

Zbraň

K vašim zbraním patří prkna a drobné pistolky, zbraní je poskrovnu, nábojů ještě méně. Zbraně jsou vcelku silné, ale boje se zombiemi jsou toporné, prkenné. Hra rozhodně není bojovým simulátorem, spíše překonáváním překážek, z nichž zombie jsou pouze pohyblivými překážkami. Slabota.

Keycard

Základna je v podobě místnosti s nemocničním lůžkem. Kdykoli tam ulehnete ke spánku, savujete tím postup ve hře. Váš přechodný domov s lůžkem je takový bezpečný prostor, kam se zombie nedostanou, s dílenským stolem na modifikaci improvizovaných zbraní a s truhlou, abyste ulevili svému backpacku.

Nelze měnit kontrolky. Bohužel. Naštěstí jejich systém není nijak sofistikovaný, takže si na WSAD a pár dalších brzy zvyknete.

Způsob hry

Víc než o přežití a řezání zombií jde o nalézání klíčů, abyste se dostali dál. Když už máte keycard, naopak zase hledáte kladivo, abyste mohli vypáčit prkny a hřebíky přibité dveře. Se zombiemi jako takovými si naopak poradíte hravě.

Zombií není nijak mnoho, což je dobře. Souboje s nimi ale nejsou nikterak zábavné, spíše vám jen prodlužují hledání klíčů. Celá hra je jenom o hledáním klíčů k otevření další cesty a nalezení možnosti kudy dál. Žádné sandboxové budování základy a armády z přeživších. Děkuji, sbohem, to mi stačilo. Nemá smysl se o ZOMBI rozepisovat dále.

Do žánru survival hororu to sice spadá, ale jenom tak, aby se nedalo říci, že nikoli.

Zdroj

ZOMBI. Ubisoft Montpellier. Ubisoft. Survival horror. Windows. PC game. 2015.

  1. DC
  2. PC Gaming - největší rozměr zábavy

Portál vojenských technologií,
nejnovější přírůstky:

ART, SPGH
Samohybné dělostřelectvo

VLAP

SR5

AR3

T-300 Kasirga

K-300P Bastion-P / SS-C-5 Stooge

IFV, APC
Bojová vozidla a transportéry pěchoty

Bradley 2 NG

Optical camouflage

Black Widow Spider 8x8

Panus R-600

Wheeled Armoured Vehicle (Improved)

MBT, LT
Hlavní bitevní tanky

Griffin III

Ejektor zplodin výstřelu

Thermal sleeve

EMBT

Kaplan MT / Harimau

Ozbrojené vrtulníky

H225M Caracal (EC725)

Rotor a počet listů rotoru

Wire strike protection system (WSPS)

Airborne early warning and control

OH-1 Kawasaki

Recon, IMV - Lehká vozidla
a transportéry personálu

AJBAN LRSOV

Spider MkII

MRAP

Frag Kit 6

Plasan Sand Cat

AA, SAM, SPAAG
Prostředky protivzdušné obrany

Friend-or-foe identifikace

Marksman

Ramjet - náporový motor

VL Mica SHORAD

C-RAM

Technologie a pojmy
vojenských prostředků obecně

Counter-insurgency (COIN)

Muzzle brake - úsťová brzda

Digitální mapy

Lafetace

Státem sponzorovaný terorismus

▾ Portál vojenských technologií |
▾ Home |
▾ Divácký výzkum |
▾ Organizační |

"Lidé co si nedokáží najít čas k rekreaci si později budou muset ukrojit čas pro rekonvalescenci."
- Digitální Cestovatel