Sanguinare Vampiris, upíři - děti noci Skyrimu

Upírství je nejpřitažlivějším fenoménem ve Skyrimu. NPC stižené infekcí Sanguinare Vampiris se po třech dnech bez léčení sami stávají vampýry.

Upíři jsou přesvědčením vysloveně temná skupina obyvatel Skyrimu. Na rozdíl od zombií a kostlivců jsou však inteligentní, takže se od nich můžeme nadíti mnohem nepěknějších kousků. Spolu s vlkodlakobijci, nekromanty, kriminálníky a temnými kulty jsou zásadními vyznavači temných umění ve Skyrimu.

Svatba upírů - s kuropěním

Upíři - děti noci vyrážejí za lovem až po setmění a za bílého dne se zdržují v dovedně vybavených jeskyních a podzemních kobkách skalních pevností, které zabrali loupežníkům.

Vampýři jsou nemrtví a proto pro boj s nimi platí většina pouček jako pro boj s nemrtvými obecně.


Vyšší upíři jsou jedněmi z nejtužších a bezpochyby nejdůstojnějšími nepřáteli ve hře. Kvůli mnoha rezistencím, nekromancii, magickým i manuálním útokům a organizovanému boji ve skupinách dávají potrápit i nejzkušenějším hráčům.


Lord Harkon v podobě vampire lorda je nejvýraznějším antihrdinou datadisku Dawnguard. Kolem něj, jeho hradu a jeho aristokratické rodiny mocných Volkihar-upírů se to celé točí. Sympaťák na první pohled.


Lord Harkon - popelec, nyní už v podobě krvavého popela na samém konci questové linie Dawnguard.


Temné statky temných umění jsou ve hře vyvedeny dokonale, jako vždy v celé sérii her Elder Scrolls.


Otřesné potřeby až dojemně vyskládané na vozíčku.


Rozkošnická hrůza z pohodlí domova od počítače.


Ve Volkihar Castle chovají upíři nebohou lidskou potravu ve velkém. Tak zvaný vampire-cattle je doslova jateční dobytek z polapených lidí.


Upíří hostina je vskutku nechutná. Nevím jak čtenáři, ale myslím, že zdaleka nejsem sám, kdo by rád ochutnal lidské maso jako pokrm. Třeba formou čevabčiči.


Upíři jsou zdatnými magickými válečníky. Smrtící pro čistě magicky-bojově zaměřené hráče, protože pomocí blesků jim vyruší magenergii a znemožněného mága si poté vychutnají třeba nožem.


Vesničané z Morthalu se chopili zbraní a pochodní a jdou si to s upíry vyříkat v jednom velkém zátahu, jehož výsledkem by měla být povedená protiupírská intervence.

Upíři mají svá doupata v hlubinách temných jeskyní, které si však polidsku zútulňují. V životě jsem neviděl tak dobře zařízenou jeskyni, jako právě domácnosti upírů.


Vampiric drain je hlavní magický útok upírů a právě jím může být živá zasažená oběť infikována. Pokud se tato neléčí standardními lektvary, do tří dnů se sama stává upírem.


Gargoyly jsou pod názvem Sentinel klasickým filmovým i herním ztvárněním oživlých chrličů na gotických katedrálách. Nestvůrné oživlé sochy a bodyguardi upírů v datadisku Dawnguard.

Upíři jsou živými smrtelníky na první pohled rozpoznáváni, obáváni a napadáni. Za nocí musí vyrážet do vesnic a lidských obydlí, kde se musí krmit krví spících živých, aby zůstali stále svěží. Ne vždy se povede sát někomu krev bez povšimnutí a tak to upíři nemají lehké. Neustále je sužuje hlad po krvi, sluneční paprsky a pronásledování živými.


Tři stádia upírství podle encyklopedie.


Volkiharská upírka jen tak nalehko v plátěném vězeňském kostýmku.


Nemrtvý pes - nejlepší přítel upíra je hnusný, jako každý pes. Lord Harkon v lidské podobě.

Zdroje

The Elder Scrolls 5 Skyrim. 1.9.32.0.8. Bethesda Game Studios. Windows. 2013. PC game
<http://www.elderscrolls.com/skyrim>

Skyrim:Vampirism. Unofficial Elder Scrolls Pages. Web. 2015.
<http://en.uesp.net/wiki/Skyrim:Vampirism>

Sanguinare Vampiris. The Elder Scrolls Wiki. Wikia. Web. 2014
<http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Sanguinare_Vampiris>

DC home |
Portál vojenských technologií |
Ostatní články |
Organizační

Následujíc svit slunce opustili jsme starý svět.
z nápisů na Kolumbových karavelách