Ghost Recon Wildlands - dechberoucí akce

Ghost Recon Wildlands je bezpochyby jednou z posledních a zároveň jednou z nejlepších her všech dob. Propracovaný svět, grafika, úchvatné prostředí, příběh, akce, stealth prvky, vývoj dovedností družiny, akce v bojích, bezhlavá jízda jihoamerickou přírodou. Neskutečné. Takže stojí za několik sérií komentovaných screenshotů.


Sběr důkazů je vždy jednoduchou animací ofocení nějakých dokumentů či nahrání souborů z počítače na flashku.


Jízda na motorce, ač sama o sobě nijak rychlá, je přesto pohlcující.


Přepady vojenských základen bývají smrtonosné, takže to chce si vše předem s dalekohledem pečlivě promyslet. Nakonec v té smršti akce stejně vše dopadne úplně jinak.


Na ustřelení někomu prdele bohužel hra není dělána a lze si jen domýšlet.


Jízda v dešti je jen díky kluzké grafice prostředí strhující.


Pustá divočina je dechberoucí a často a rádi se jízdou v ní dostáváme až do krkolomných situací.


Boje mohou být tuhé nebo při vymakané postavě naopak směšně jednoduché. Od toho je tu systém volby obtížnosti a po dosažení třicáté úrovně jakýsi realističtější tužší mód.

Přehršel zbraní mnoha kategorií, k tomu mnoho možností "tuningu" a ladění střeleckých parametrů.

Noktovizor i termovizor jsou na špičkové úrovni a vnášejí do hry ještě vojenštější atmosféru.

S vymakanou postavou a družinou ve vrcholné části hry na lehčí obtížnost jde o jatka vojáků. Celé silnice jsou po vašich soubojích posety jejich hořícími vraky.

DC home |
Portál vojenských technologií |
Ostatní články |
Organizační

Zříci se znamená zanechat činnosti, k níž nás vábí naše touha.
indičtí mudrcové