DCPC Gaming

X4F Split Vendetta - dosud nejlepší simulátor velkohospodaření ve vesmíru (2020)

Nejcelistvější a nejvelkolepější simulátor velkohospodářství vesmírného (2020).

Takže za peníze vydělané za několik dní skutečného času pomocí sítě překupníků třídy L začínám kupovat licence na pozemky a budovy a hodlám rozjet vesmírnou korporaci, jejíž zisková základna je ve výrobě z vlastních továren, ne v překupnictví. To však stále bude stabilním menším zdrojem financí. Kdo si počká na vystavění celého velkého továrního komplexu, ten se setká s dalším úspěchem. Kdo nechce čekat, může využít hráčskou modifikaci na rychlostavění nebo aspoň si trvale zajistit konstantní přísun stavebního materiálu pomocí cheatmode modu.

Třetí fáze

V poslední fázi hry, když už máte fungující síť těžebních lodí a prosperující síť obchodních lodí, tíhnete k manažerskému stylu hry, kdy celé hodiny hlídáte výrobní schémata, hodnoty výroby a spotřeby a nad strategickou mapou kontrolujete rozmístění základen a lodí ve vesmíru. Vaše loď, ve které zrovna sedíte, se přitom po celou dobu ani nepohne.

Cobra

Poměrně radostný objev co do nejlepší hráčské lodi jsem učinil až, když jsem si myslel, že všechny lodě již mám vyzkoušené. Moje nadšení dodnes způsobuje splitská fregata Cobra, která pokud má ještě upgradovanou pohyblivost, je neuvěřitelně mrštná a rychlá, skoro jako stíhačka i přesto, že jde o střední loď velikosti M. Je ve finále o dost lepší než jakákoli těžká stíhačka třídy M. Nevýhodou jsou pouze tři dopředné zbraně. Ale dal jsem tam tepelné dezintegrátory, které působí damage ještě dlouho po zásahu. Ruku v ruce s jejím vynikajícím zatáčením je to mocná zbraň schopna porazit dvakrát dražší bitevní stroje. Manévruje hbitě jako o třídu menší stíhačky. Ja rychlá jako blázen! Po upgradu mám thrust speed přes 5000 m/s a cruising speed skoro 600 m/s! Tato vlastnost mnohokrát převáží méně zbraní a jeden štít, takže je z Cobry zabiják i dvakrát větších bojových lodí. Je prostě nesnadným cílem a tedy něco jako přesný opak argonského Minotaura. Božská. Tu mít hned na začátku hry, prostupoval bych hrou ze začátku dvakrát rychleji.

DCPC Gaming
DC home |
Portál vojenských technologií |
Ostatní články |
Organizační

Tvrzení kerá nemohou být ověřena jsou bezcenná, byť by nám přinesla jakoukoli fascinaci.
Carl Sagan